بازار قوی اجاره ماشین عروس رنیکا
نوشته شده توسط : سفرآلامو

به عنوان تقاضای مصرف کنندگان خودروها و کامیون های مورد استفاده همچنان اجاره ماشین عروس باقی مانده بود، ارزش عمده فروشی وسایل نقلیه استفاده شده از یک سال قبل ۱٫۸٪ افزایش یافت و ۲٫۱٪ بالاتر از سه ماهه سوم بود. رنیکارنت – معیار قیمت های عمده فروشی که برای ترکیب، مسافت پیموده شده و فصل تنظیم شده است – در سال ۱۲۳٫۹ به پایان رسید.
به گفته منهیم، بهبود بازار کار و جذابیت جذاب، باعث افزایش بازار خرده فروشی اجاره ماشین  وسایل نقلیه جدید و مورد استفاده شد. در سه ماهه چهارم، قوی ترین تقاضا برای خودروهای مورد استفاده در محدوده ۱۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار بود.
منهاییم می گوید: فروش وسایل نقلیه گواهی شده متعلق به قبل، وسایل نقلیه عقب (که هنوز با ضمانت ضمانت می شود) نیز در سال ۲۰۱۴ ثبت شده است.
تام وب، اقتصاددان ارشد منهیم، گفت: “بازار خودرو مورد استفاده یک سال دیگر به  رنت ماشین پایان رسیده است.” “مصرف کنندگان همچنان ارزش زیادی در خرید وسایل نقلیه استفاده می کنند، حتی در قیمت های بالاتر. معامله گران همچنان خودرو های مورد استفاده را به عنوان بخش مهمی و سودآور کسب و کار خود ادامه می دهند.”
با توجه به رنیکارنت ، قیمت چهارمین قیمت عمده فروشی در بخش خودرو در اینجا است.
در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، قیمت خودروهای کامپکت در ماه دسامبر به میزان ۱٫۱ اجاره خودرو ٪ کاهش یافت، زیرا مصرف کنندگان به CUV ها و ماشین های متوسط می رفتند.
خودروهای متوسط در طول سال یکی از بخش های ضعیف بوده است، اما ارزش های آن در پایان ماه دسامبر به ۲٫۲٪ بالاتر از مدت مشابه سال گذشته رسید.
ارزش خودروهای لوکس طی سالیان سال به میزان ۰٫۴٪ کاهش یافت و قیمت آن با وجود افزایش عرضه وسایل نقلیه خارج از اجاره بود.
وانتها و وانتها همچنان قویترین بخش باقی می ماند، با افزایش ۶٫۱٪ و وانت ها ۳٫۱٪ در سال بیش از سال. تقریبا برای استفاده تجاری خریداری شده، تقاضا برای این وسایل در طول سال افزایش یافته است.
رنیکارنت نیز همچنان یک بخش محبوب بودند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در مقایسه با ماه دسامبر ۲٫۸٪ بوده است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: